Sjukling

Hej alla som är i skolan eller på jobbet!
Själv ligger man i soffan hemma och har fetaste huvudvärken och lite smått ont i magen. Det var värre förut. Hade matte första lektionen, men vår mattelärare var inte där så jag och steph snackade lite och pluggade inte så mycket hohiho. Sen var jag fem minuter på spanskan och gjorde klart en försenad läxa. Sen gick jag hem. Eller, åkte till mammas jobb först där jag och mamma pratade lite. Sen åkte jag hem och bakade scones och kollade på film. Har också spelat in min cover på love you like a love song. Ska lägga upp den idag men senare.
Nu blir det en film till sen plugg. Har lite glosor i spanskan och sen hemkunskap men glömde pappret där allt står om ämnet så ska messa någon snel människa så dom kan fota det. Pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback