Tuben

Hej fina!
Sitter på tuben hem. Ska äta lite och byta om, sen bär det av till Alice och kolla på the vampire diaries-kväll! Vi ska kolla hela säsong två ungefär och kanske lite av tredje.. Ska blir super! Ska inte sova över men eftersom jag bor typ granne så gör det ingenting. Går bara upp för en backe.
Skoldagen har för övrigt varit helt okej. Jag och steph hade hål timme sista lektionen så vi drog till donken och väntade på Linn. Sen när Linn kom snackade vi lite och sen drog jag hem.
Hörs kanske ikväll! Jag kommer hem ungefär halv tolv så då blir det nog sova eller film. Tror det lutar åt film-hållet. Puss!

Postat av: basebollivet.blogg.se

Filmkväll är alltid nice :)

2013-01-11 @ 20:08:32
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback