Update

Tänkte updatera nu då. Jag har pluggat en del SO, ska fortsätta med det snart. Sen ska jag gå in lite på NO och plugga in för dom två proven i veckan. I morgon ska jag hem till Linn, vi ska göra en powerpoint-sak som vi ska ha till NO. Vi ska redovisa om regnskogen och att den är i fara osv osv.. 
Om jag får säga det själv så behövde jag verkligen vara hemma idag. Hade/har ju lite feber. Imorse klockan halv sju gick jag upp och tog tempen, gick till mamma direkt efter och sa att jag har feber. Hon sa att jag skulle gå och lägga mig igen. Det tog några minuter att somna om men klockan åtta ringde Linn mig och vi snackade i en kvart medan hon var påväg till skolan, hade väääärsta morgonrösten haha! Sen gick jag upp och gjorde lite frukost, mamma och Molly skulle precis gå då, så jag satte mig med en stor frukost och kollade på Hart Of Dixie. Har kollat klart på det nu, eller det kommer ut avsnitt varje vecka men satan vad bra det är! Det händer inte värsta stora grejerna men den är liksom mysig och väldigt bra.
Nu ska jag kolla klart på friends och sen plugga igen. Puss!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback