10 mars

Godmorgon!
Jag hade en jättebra lördag och gjorde inte någonting alls typ. Eller jo, gjorde klart min låt på logic pro och lite annat smått och gott. Just det, Robin vann ju mello. Jag och pappa märkte det precis när vi såg dom sista poängen och la ihop dom och vi bara HAN VINNEEEER! Haha, det var iallafall kul och helt sjukt samtidigt.
Men nu har jag ätit två mackor och kollat lite på friends. Har träningen idag men eftersom det rann bara om min näsa när jag gick (!) så funderar jag på att friskna till mig nu än att gå på en träning och efter det inte kunna vara med på träningen på 3 veckor. Har haft en sån otur men ja ja, man har en sån period om året.
Idag blir det att läsa i svenskaboken "mina drömmars stad". Jag har läst cirka 20 sidor och fattar inte riktigt vad den handlar om, men har hört av min syrra att det är väldigt bra att man har läst den. Sen vet jag inte så mycket mer. Göra klart min låt kanske? Den heter Leave me.
Ha en bra morgon!
 
Update:
haha glömde lägga upp inlägget. Inte bra, jag som hade kämpat med detta inlägget men jaja haha.
Nu ska jag iallafall sova. Har läst lite ur den boken som jag berättade i inlägget ovan och sedan ätit middag och badat. I morgon blir det träning för min del. Är inte lika sjuk längre och om jag känner mig liiiite förkyld tar jag det väldigt lungt. Och sen är det en ny vecka nu igen. Helgen går fort och veckorna går snigellångsamt ibland.
 På lördag har jag också fotbollsmatch på en månad typ. Ska bli spännande. Och eftersom jag inte varit på träningarna så mycket ska jag träna upp mig på gymmet både måndag och tisdag. Sen är det ju fotbollsträning på onsdag så då får jag i mig lite fotboll. Ha saknat det ganska mycket, äntligen är jag (typ) frisk!
Puss på er!
Min och papis lunch. Himlen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback