Dalarna day 4

Blä vad dålig uppdatering. Sorry sorry sorry!!
Men nu blir det bättre. Igår hade vi perfekta vädret här i Dalarna och det gick jättebra att åka och allt gick fint! Dock ramlade jag inte i backen utan i restaurangen haha! Jag trodde jag skulle ramla pladask i backen men istället valde min kropp att göra det på restaurangen. Jaja, det var inte så att man såg att jag ramlade utan gjorde det i kön till kassan haha. Orkar inte mig själv ibland. Iallafall, på kvällen kollade på mello och det var så bra när Robin gick till final men det var ju väldigt tippat ändå.
Idag åkte jag och pappa längdskidor och jag såg ut som bambi på hal is. Herregud, jag blev så sur för att jag aldrig kom fram och det hjälpte ju inte när spåret var isigt och man skulle åka fyra kilometer för att komma till parkeringen. Haha Gud vad jag skrattade efteråt, eller nästan grät för att det var så jobbigt och tråkigt och blä.

Nu är jag klar med klagomålen haha. Snart blir det lite käk. Sen klockan fyra ska vi åka in till Mora och ta bussen hem. Haft det grymt här i Dalarna! Så mysigt och nu längtar man faktiskt lite hem. Även om det har varit bra. Puss ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback