Friday ❤

¡Hola!
Jag ligger i soffis och kollar på teen wolf på mammas iPad. Dagen har varit lång men den var ganska mysig ändå. Har ju trotts allt inte varit i skolan så mycket denna vecka. Men iallafall, efter skolan fikade jag med Alice, Vilma, Linda och lovisa tror jag att det var och det var jättemysigt! Sen var det bara jag och Alice kvar. Sen drog jag till Kulturhuset för att käka middag med min mamma och några fler.
Nu har jag varit hemma en timma och sjungit, druckit lite te och bara myst. I morgon ska jag försöka spela in musiken till två av mina låtar. Sen blir det lite plugg också, ska läsa 50 sidor ur en bok i svenskan och det är ju faktiskt lika bra att ha det gjort. Kommer troligtvis inte orka plugga på söndagen. Ska se klart på avsnittet nu, puss! ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback