HOME

Har äntligen kommit hem!
Har som sagt haft det bra i Dalarna men ändå var det skönt att komma hem till mitt vanliga rum igen. När jag och pappa anlände till TC tog vi en taxi hem och då gick jag över till mamma. När jag kom hem till mamma la jag mig på min säng en stund och var helt slut. Sen drog jag på badvattnet och badade. Det gjorde mig pigg och glad!
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Jag kollade på väldigt läskiga avsnitt av supernatural på bussen, och jag vill verkligen inte tänka på dom nu när jag ska sova. Herregud, precis när man sluter ögonen då kommer bilder upp i huvudet och så gör man upp värsta historien om den "varelsen" eller vad man ska kalla det, var i ens rum osv. Man tänker ju så sjukt mycket på kvällarna när man ska sova. Blir galen!
 
Jaja, finns inte så mycket att göra. I morgon är det iallafall skola igen och både Molly och pappa (han jobbar på rytmus) har studiedag. Sen sitter man här och tänker på när man ska gå upp i morgonbitti. Yeeeey..!
Just det! Jag är nästan klar med 6 stycken låtar som jag skrivit. Har börjat göra en låt på logic pro och ska snart göra det med dom 4 andra. Eftersom den ena är redan klar, mixad osv..
 
Men nu ska jag sovaaa. Puss och kram!! Och btw... det är ju påsklov om tre veckor. Det tackar vi gud för ♥
 
Utanför fönstret idag, så nice att man fick det på bild och allt.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback