Måndag

Helloooo!
Måndagen är över och det tackar vi Gud för. Det går ändå ganska fort om man ska räkna ner dagarna till sommarlovets start. Någon mer än jag som typ dölängtar till skolavslutningen?
Jaja, man får hålla ut.
Jag var faktiskt och tränade en timme på jag vet inte hur länge. Det blev 20 min crosstrainer och sen Powerwalk och massa styrke på det. Efter gymmet åt jag en sjukt god "bar". Det var lite nötter och aprikoser i med yoghurttäcke över. Hur gått som helst! Den heter eat natural.
När jag kom hem drog jag på badvattnet och tog en macka. Nu har jag badat och är ren och fin! Yej haha.
Men nu är det tydligen mat hos pappa så ska knata över till dom och äta något gott. Puss så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback