onsdag

Heeeej!
Väldigt skön dag det har varit idag. Mådde dock lite dåligt i slutet men annars har det varit bra. Har äckligt mycket att göra dom här dagarna så bloggen kommer lite åt sidan. Men men, jag bloggar när jag får tid helt enkelt!
   Kollade nyss på pll-avsnittet som kom ut igår och jag bara ryser för att det var så bra. Älskar den serien, den är liksom läskig, bra, inte så "grov" och ja, hur bra som helst.
Snart ska jag göra i ordning mig till fotbollsträningen som jag inte varit på på år känns det som. Det ska bli kul, dock är det väldigt kallt så ska bunkra upp med vantar och lite mer kläder. Har inte så mycket mer att skriva, typ lite bloggtorka haha.
I morgon blir det träning och stanna kvar på extra-spanska. Har ju missat ca 2 kapitel så måste jobba upp mig lite. Pussar!
 
En sommarträning, gud saknar sommaren så att jag spricker!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback