Tisdag

Äntligen är den enorma stressen över. Det tog två hela timmar för mig att göra hemkunskapsprovet. Ganska svårt var det men det stod framme lite frukt och kex, kan säga att det räddade mig haha. Det var verkligen behövligt kan man lugnt säga.
Dagen har varit bra hur som helst och det är en dag mindre till helg. Räknar ner som ni kanske har märkt. Dom värsta dagarna är ju måndagar och torsdag. Usch och blä.
Efter skolan idag drog jag till gymmet och sprang tre kilometer och powerwalkade en. Efter det gjorde jag en del styrketräning och åkte därefter hem.
I morgon slutar jag rätt tidigt faktiskt. Ska dra hem och plugga lite då. Men jaja, ska leva lite i nuet och läsa boken som aldrig tar slut. Sen ska jag och Molly tvätta. Undra hur det kommer gå haha. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback