Torsdag

I morgon är det fredag!!! Är så grymt taggad på helg nu så jag spricker.
Idag hade vi som sagt simning på eriksdalsbadet. Det gick hyfsat när vi skulle livrädda. Stört jobbigt också! Men iallafall, efteråt gick jag till gymmet vid ringen. Sprang 3 kilometer, körde på olika maskiner. Benpress och en massa andra saker. Väldigt jobbigt efter simningen också!
Efter all träning gick jag till en affär och köpte några presenter. Sen drog jag till espressohouse och köpte med mig en te. Sedan var det raka vägen hem för min del. På fruängen köpte jag cola zero, potatismos och korv. Haha, väääääldigt gott.
Har precis ätit och badat, kollar på friends just nu och har slagit in presenter.
Snälla helgen gå långsamt haha! ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback