17

 
 
Idag när jag kom hem för att skriva på min låt.
Kan faktiskt inte förstå hur jag har skrivit 17 stycken låtar. Och alla är bra! Eller jag menar, alla är jätteolika om jag får säga det själv. Men det är så kul och jag ska verkligen satsa på att bli artist och få min dröm uppfylld!
 
Hej! Behövde peppa mig själv lite där som ni kanske märkte. Men nu vet ni iallafall hur min framtid ser ut. Eller, jag vet ju faktiskt INGENTING om framtiden men att blir popstjärna/artist är något jag kan se mig själv göra. Tänk när liksom mina egna låtar kanske kommer ut och om det blir värsta succén osv. Haha herregud vad jag vill så mycket. Men ska först bli klar med låtarna. Alla måste vässas lite på texten men annars är dom fit for fight, yä.
 
Dagen har varit den sämsta dagen på länge. När jag vaknade upp i morse hade jag världens jäkla morgonhår och duschar ju varje morgon, men nu bestämde jag mig för att ta 50 minuters sovmorgon. Hade liksom planerat i förväg, men om jag ska säga det själv föredrar jag att gå upp, kolla på två avsnitt av DH eller någon annan serie och äta frukost. Fast först hoppa in i duschen, och sen sminka mig osv. Mycket smidigare!
Är iallafall lite bättre idag. Har knaprat i mig lite ipren och tagit hostmedicin. Hoppas att jag blir frisk i morgon, hört att många ska till kristineberg och ha det kul. Men jag ska bara ligga hemma och kolla på någon bra serie. Siktar högst just nu på att bli frisk. Aldrig att jag drar ut nu. Måste sova bort skiten.
Hade också två prov idag, spanska muntligt som gick åt skogen och hkk-praktiskt prov. Kunde inte haft en bättre tisdag med att vara sjuk, oförglömligt trött och 2 prov. Great!
 
Hoppas att ni haft en mysig tisdag iallafall. I morgon är det sista dagen innan lite "lov" eller vad man ska kalla det. Godnatt! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback