Måndag...

Hej på er!
Har haft en ganska så bra måndag med fint väder osv. Dock var man inte ute i solen så mycket tyvärr. Eftersom man sitter fastklistrad i bänkarna på skolan och pluggar. Hade också en massiv huvudvärk idag. Tror det är någon form av spänningshuvudvärk. Lite irriterande...
Sista lektionen var väldigt chill, vår fröken sa att vi kunde gå hem och plugga så jag kutade hem på störten, men inget plugg blev det haha. När jag väl kom hem var min mage så tom att jag åt hur mycket som helst! Ni vill inte veta. Och grejen är att, jag vet inte varför. Kanske bara har ätit för lite på dagen.
Satte också på Wizards of waverly place the movie och grät jättemycket i slutet haha! Fick fett mycket ångest men ja, den var mysig ändå!
Snart blir det middag hos pappa så ska dra över snart. Sen gå tillbaka till mammas place och förhoppningsvis duscha. Herregud, lackar sönder. Det har hänt någon grej med varmvattnet så vi har inte kunnat duscha på tre dagar. Det är ju riktigt omysigt faktiskt. Idag tillexempel, tvättade jag håret i kallt vatten... UUUU!!
Hoppas det blir bättre.
Och har hört att det är ungefär 24 dagar kvar till sommarlov eller något sånt, eller bara skoldagar då. Wiii!!
I morgon blir det beach2013-here-I-come-läge. Ska träna i en och en halv timme har jag bestämt. Och eftersom jag inte har tränat på länge, gjort lite övningar men liksom inte sprungit, drar jag en timme på crosstrainern och en halvtimmes styrka på det. Kommer bli riktigt jävla svettig... Pussss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback