Lite förändring

Jag och pappa var på långbro och käkade lunch och fikade.

Herreguuuud vad längesen jag bytte design/header. Den var lite knas så det var ju lika bra att byta helt.

Iallafall, jag har gjort klart 2 låtar idag, vilket är azum.. Snart ska jag spela in rösten och har ju som sagt en studiomick liggandes här hemma. Behöver dock ett ljudkort, sladden går liksom via det kortet in till datorn. Men shit, jag lever verkligen för musiken. Har fått tillbaka min röst nu som varit borta ganska länge, och är mycket gladare och piggare. Haha, helt sjukt ändå.

I morgon är det torsdag, vilket betyder skola. Och vi har SÅKLART den längsta dagen utan raster då. Men har verkligen vilat ut mig så ska bege mig till gymmet i morgon. Ska bli great! Är så taggad. Dock kör jag inte alls hårt.

Nu ska jag ta och packa tills morgondagen. Pussar!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback