Lördaaaaag

Detta blev min valborg.
 
Tjoooooo.
Sitter just nu i min säng efter ett långt bad. Har tvättat håret och ska snart börja sminka mig. Ska till min kompis ikväll och ska ha lite skoj. Mitt halsont är för tillfället borta, dock är förkylningen inte det, vilket är piss. Ville verkligen vara frisk men vad ska man göra? Får sova bort det sen, eller knapra ipren och alvedon, vilket kommer hända.
Annars då? Jag, Molly och pappa och ätit lunch på långbrovärdshus och druckit te, så härligt väder btw! Känner bara hur den här vinternojan drar bort och fram kommer solen. Så skönt!
Igår, Fredag, gjorde jag ingenting. Somnade vid tolv och låg bara i sängen och kollade på DH. Älskar det programmet! Har sett alla säsonger och som sagt är det bäääst.
I morgon, söndag, händer det inte så mycket heller. Måste tydligen åka hem tidigt från min kompis i morgon, pga har varit ute ganska mycket förra helgen osv. Såklart blir det en del plugg också.
Nej nu måste jag göra iordning mig, ska dra om en timme ungefär. Ha en bra lördag, puss!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback