10 STYCKEN.

Alltid när jag kommer hem sätter jag på te, har blivit som en vana.
Jag får jättelätt skuldkänslor om jag känner att jag har gjort någonting dumt mot någon, räcker med ett ord så får jag det.
Jag hatar att gilla 2 personer samtidigt, man vet liksom inte vad man ska göra.
Så snabbt man drar ut laddaren ur min dator dör den pga batteri (wtf).
Jag gillar inte att bli fotad, jag blir så jäkla ful.
Jag kan inte plugga direkt när jag kommer hem, utan sätter mig och kollar på TV och sen pluggar jag.
När jag hälsar på, eller träffar nya männsikor blir jag alltid röd i mitt ansikte efter någon minut, vet inte varför.
Jag älskar att kolla på sex and the city the movie på morgonen när man precis har vaknat och det är helg.
Jag har väldigt mycket kläder i min garderob men hittar typ ingenting jag vill ha på mig!
Musiklektionerna i skolan går alltid sjukt fort, kanske för att vi sjunger och när jag sjunger hemma t. ex går tiden alltid fort!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback