Dagen

Hej på er!
Min dag började med att jag tog lite sovmorgon en kvart och tog alltså en senare buss med min syster. Älskar att åka med henne, vi garvar alltid jättemycket även fast det är morgon!
Kom till skolan och hade matte, sen musik och sen NO osv.. När hela dagen var slut åkte jag hem med några på tuben. När jag kom hem satte jag mig med två mackor och en kopp te och kollade på The Vampire Diaries och efter det började jag plugga. Men fick lite såndär känsla när man bara vill slå till någon, haha! Ni fattar nog, man har alla känslor inne men vet inte riktigt hur man ska få ut dom. Men jag pluggade på iallafall och det var verkligen omöjligt att plugga med det humöret så mamma föreslog att jag skulle ta en joggingtur. Sprang ungefär 2,5 km utan att stanna (känner mig duktig haha) ganska fort och när jag kom hem gjorde jag lite situps och armhävningar. Brukar göra 100 situps i sträck och tio armhävningar och såklart plankan i 1 minut. Ganska bra för att vara mig!
Efter det pluggade jag på och käkade middag och allt gick mycket bättre då. Men vårt musikhäfte som vi ska fylla i var ju stört svårt så satt och klura med internet på min dator men den hänger sig heeeela tiden så det gick ju sjukt segt!
 
Nu är jag ganska trött och ska gå och lägga mig. Vi har sovmorgon till nio i morgon. Ni fattar inte hur mycket skillnad det är från att gå upp halv sju till kvart över sju. Man blir mycket piggare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback