Plugg och Portkod 1321

Nu har jag skrivit en hel uppsatts om skidor. Skola is life.
Har också kollat på ett avsnitt av Portkod 1321. Ni borde ta och börja kolla på den serien. Rekomenderar starkt!
 
Dagen har varit helt okej. Vi repade i friends arena hela förmiddagen och sen slutade vi. Jag, Selma, Linn, Tulsa, Vilma och Hanna drog till Tacobar. Det var supermysigt! Sen ville jag åka hem men Selma, Linn och Tulsa tog mina saker så var tvungen att följa med dom. Vi satte oss på tuben och drog till hallonbergen (?) helt random. Sen rymde jag för dom höll typ koll på mig så att jag inte sprang iväg men jag lyckades! Haha!
Sen var det ju det här med SL. Jävla förseningar och skit! Stod i en halvtimme och väntade. Och jag har inget busskort, eller det funkar inte, vet inte varför, så jag fick köpa fyra stycken biljetter på en dag. Och precis när bussen kom dog min IPhone pga batterier. Så fick dra till pressbyrån och köpa en biljett och sedan åka hem. Asså ifall jag inte skulle haft pengar på mig då skulle jag gått hem.. från fridhemsplan till fruängen! 
 
Vilket äventyr hörni, haha! Nu ska jag skriva ut min uppsatts och sen ta ett varmt bad. Hörs!
 Avslutningsklänning från förra avslutningen.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback