13 minuter

Om 13 minuter ska jag köra igång med pluggeriet.
Stannade på skolan över två timmar för att göra klart en slöjdsak som vi ska redovisa och saken ska vara klar i morgon annars får man tydligen F och det siktar jag inte på. Fast var inte där ensam, jag, Hanna, Vilma, Matto och Erik satt och jobbade... eller jobbade och jobbade, skrev och limmade lite och sen garvade vi typ och lyssnade på musik och den här meningen blev väldigt lång. Där tog den slut.
 
Men anars har dagen varit sjukt chill. Jag, Erik, Fannie och Philip drog till Epressohouse på vår håltimme som var 1 timme och 25 minuter lång och köpte en stor chai (hallelujah) och en kladdkaka eller "mudcake" som dom kallar det där. Kände att det inte var värt det när vi gick där ifrån. 70 kr, asså ärligt Moa?
 
Nu ska jag plugga röven av mig sen ta ett bad. Vår lampa i badrummet blinkar typ 24/7, asså den slutar liksom aldrig! Så fick väll bada med mörkt då. Får lite smått ångest men jaja.
 
Har värsta redovisningen om ett projekt i slöjden som sagt så ska skriva lite mer om den. Och självklart har vi redovisningen på morgonen... TACK!!!
saknar starbucks.. fäller en tår.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback