B.A.D

Har badat, ni ba "you dont say?".
Haha gud, ni som inte vet så badar jag rätt ofta, eller typ varje dag... eller inte varje dag men nästan.
Jaja, hoppas er dag har varit mysig. Själv har jag varit inne i stan med Molly. Skulle köpa jeans men hittade inga. Sen drog vi typ hem och köpte med oss coops sushi (när som hälst, var som helst och hur som helst är sushi alltid gott.) och tomtegröt, grillad kyckling och lite mer saker. Va så jävulst hungrig. Sen drog vi hem och åt och kollade på Men In Black 2 och nu vill jag se 3:an men vet inte riktigt än. Har liksom inte riktigt bestämt mig, haha! Ligger iallafall i sängen med en smoothie breve mig.
 
Btw, älskar lov. Fast idag hade man ingenting att göra förutom åka in till stan så det var inte så kul. Men som sagt älskar jag lov.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback