Hemma från konsert.

Så skönt att vara hemma!
Ligger just nu i sängen efter skoldagen och konserten. Stod på ett stengolv med mina ballerinaskor som är 1 mm höga och fick typ syrebrist eller nåt. Haha! Men så kul var det. Mamma och pappa sa att det var det bästa dom hade sett i Adolf Fredriks historia. Alltså, jag och min klass hade konsert i Adolf Fredriks kyrka med kungsholmens gymnasium, eller åk 3 därifrån. Med en orkester, och vi sjöng Mozart Reqvium eller hur man stavar det.
 
Kom hem för ett tag sedan och badade, åt en macka och pluggade inför provet tills i morgon. Visst, det är jobbigt med prov men tänker bara på höstlovet och hur jag ska njuta! Haha, behöver verkligen lov nu känner jag.
Men det är ju fredag i morgon IGEN som jag alltid säger. Så det är grymt skönt faktiskt.
 
Mina fönstren typ skakar för att det är en jävla orkan utanför lägenheten. Haha, alltså va? Snö? Nu?...
Ett år sedan, eller förra sommaren. Gud, jag hade brunt hår då...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback