Listan

Hej på er!
Hoppas ni har det okej på ert höstlov. Har det toppen jag!
Tänkte skriva lite om min önskelista till julen. Hade tänkt att få höga betyg och bestämde med pappa att jag skulle få en vit Ipad 2 om det blev så. Men det ser inte så ljust ut på den fronten just nu. Jag försöker och gör mitt bästa i skolan. Om jag verkligen vill går det. Kanske inte haft orken till att jobba på höga betyg kanske? Men har klarat det vilket jag är nöjd med. Förra terminen gjorde jag flera omprov och nu i åttan då det är svårare och jobbigare har jag inte fått göra ett ändå omprov. Och det är jag faktiskt väldigt nöjd med. Och har inte fått så dåliga betyg på proven/läxförhören heller. Det känns väldigt bra! 
MEN vet inte hur det blir med den Ipaden men gör så gott jag kan som sagt. Fast har sagt att jag önskar mig en så sjukt mycket i julklapp så vem vet?
Önskar mig såklart andra saker. Här är hela min önskelista:
 
  • Ipad 2, vit.
  • Rosa Hunterstövlar
  • Björn Borg väska
  • Huntersockor
  • Raybans
  • Pengar
  • Kläder, dvs kofta från Hollister, jeans från JC osv...
Det var det jag kunde komma på nu. Har blivit kär i en Björn Borg väska som jag hittade idag. Sista exemplaret men sånt är livet men vem vet, bad mamma kolla på den.. Och sen tillsammans med den väskan passar även dom rosa Hunterstövlarna också. ASSÅ GUD, SNÄLLA JULEN KOM!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback