Nämen hej plugg!

Tjo allesammans!
Ligger just nu i min säng hos pappa och har pecis kollat lite på friends, fast såg just nu är mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Allt ligger på golvet pga målat väggarna. Vill få upp allt nu nu nu! Men vet att det inte gå, så får stå ut ett tag till.
Jag och pappa har varit och fikat på långbro värdshus. Vi snackade om mitt plugg och hur jag ska förbättra mig. Känner mig besviken och hade verkligen hoppats på bättre resultat på proven som vi har haft. Men som tur har jag inte F iallafall. Det ska man ju vara glad över. Men vill ändå bli bättre och inte bara tänka från mitt perspektiv utan också lärares och andra personers perspektiv också. Tänker att ja, det här blir väll bra men jag som tonåring måste se det lite utifrån och använda ord som gör det mer komplicerat. Det gillar tydligen lärare.. (wtf?).
 
Så nu ska jag iallafall plugga lite, och sen städa bombnedslaget i mitt rum och sen bara njuta av lördagen. LÅTER VÄLL ÄNDÅ HELT OKEJ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback