Söndag

Godmorgon!
Är seg och trött, somnade tre och vaknade vid halv tio. Smart va?
Nej det är ju helg så vafan. Kollade på en massa filmer igår och spamade gruppchatten med Petter. !0 pers fick 260 sms när dom låg och sov och vi väckte säkert alla också. Man känner sig som en badass typ.
 
Idag ska jag plugga lite, och vara med papi. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men just nu sitter jag här i gårdagens kläder och känner att jag måste verkligen byta kläder haha!
Jag, pappa och Molly snackade lite om julen. Är så taggad för julen! Ska bli så mysigt på julafton då jag, pappa och Molly alltid brukar åka till vår släkt och äta lunch och efter det åker vi hem och firar jul med mamma som kommer över till pappa. Det är faktiskt grymt skönt att vi firar jul alla tillsammans. Även fast mina föräldrar är skilda så är det mysigt.
Sen brukar jag, Molly och mamma åka till mormor och morfar dagen efter. I år är det lite osäkert, tror inte att vi ska göra det i år. Så då ska vi nog göra någonting med pappa. Vill åka till London! Asså skulle vara så himla mysigt. Har aldrig varit där över julen bara i januari så det skulle vara grymt!
Sen längtar ju jag såklart efter snö. Att vakna upp på julafton av att det snöar utanför fönstret har jag nog aldrig varit med om. Det ju vara något.
Vi får hoppas.
Och till sist men inte minst, åka slalom! Jag och pappa brukar alltid åka till sollerön som ligger i dalarna. Där bor min faster och hennes man, så där bor vi och åker slalom på gesundaberget varje år. Tre dagar brukar vi vara där. Åker väll slalom i 3 timmar på dagen. Efter första dagen är man så jävla mör och slut, men nästa år ska jag inte vara det. Ska vara i toppform! Tror ni att jag kommer klara det? Haha, vi får se! Vi kollade också på vasaloppet när dom gick i mål i mora också. Det var faktiskt ganska kul.
Så nu vet ni, jag LÄNGTAR efter snö, kyla, jul och slalom. Har hört att dom flesta är det också, men såklart längtar man ju till sommaren också. Men nu längta jag mest till snö och vinterperioden. Och alltid efter man varit på sollerön och åkt skidor blir man jätteless på vinter och det är liksom gränsen efter man åkt skidor, sen vill man ha sommar!
barnens ö.. längesen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback