Söndagarna..

Ja en vanlig söndag var det för mig idag då.
Det var jättekul på träning då jag stod målvakt när vi hade två mål, vilket är som en träningsmatch på träningen. Släppte faktiskt inte in en enda boll, nu känner man sig lite sådär småstolt... haha! Och förresten vad fan är det för konstigt väder idag? Var typ liknande igår.. ser ju verkligen höstigt ut.
 
Kan berätta lite om vad vi gjorde igår. Vi åkte klockan sju in till gamla stan där vi firade mammas kusin som fyllde 40 år. Sen kom vår kusin Elsa och vi käkade där och sen drog jag, Molly och Elsa till bion för att se Ted. Den var sjukt rolig och helt annan humor än jag har fast ändå gick det ihop. Fast jag rekomenderar inte filmen till barn.. jävlit grovt språk fast man garvade då också. Haha!
Sen tog vi tuben vid elva till fruängen, fast Elsa gick av på Liljeholmen. Jag och Molly kom fram till fruängen vid tolv eller något sånt och kom på att vi inte hade någon nyckel, så vi drog hem till pappa istället. Typ satt och åt och snackade vi tre, jättemysigt faktiskt! Sen kom mamma hem vid halv ett och då drog vi över. Det var lite omysigt när 3 blinkande polibilar åkte förbi oss precis där vi bor och typ kollade runt, lite äckligt sådär men jaja. Det var vår kväll typ. Det här inlägget blev kanske lite långt. Nu ska jag se på Friends, hörs sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback