We Are Never Ever Getting Back Together

Hej!
Jag och Alice fick alla rätt och typ tre minuter från A på orienteringen men tror ändå att vi kommer få väldigt bra betyg. Och det gick sjukt fort också, en timme ungefär. Och vi sprang väldigt mycket, så var fett lökig när vi var klara. Men kom hem ungefär halv två, vi hade ju sovmorgon till halv elva. Så gick upp vid åtta, eller VAKNADE, fattar ni, vaknade (!) av mig själv vid åtta. Mötte upp några från klassen och sen drog vi till skogen på lidingö. Det var ganska lätt och inte alls lika jobbigt som jag trodde.
Har iallafall badat, ätit och nu har jag gjort te och ska kolla på film. Sen ska jag göra läxan. Puss!
gammal bild...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback