Födelsedag

Heeej!
Ett tag sedan, känner verkligen att jag är usel på att blogga just nu.
Iallafall, hade en bra födelsedag, det blev dock lite strul på dagen men det fixade sig och sedan kom Alice över och joina mig, mamma, Molly och pappa. Det vart jättekul!
Fick en massa roligt, bilderna här nedan visar rätt mycket av det jag fick.
Idag åkte jag hem från skolan, hade värdens huvudvärk och just nu har jag grymt ont i magen så ska ta och slagga och hoppas på att bli bättre i morgon. Hade också prov vilket gick helt okej hoppas jag. Har varit väldigt seg hela dagen och inte alls varit på bra humör. Är lite deppig pga kan inte göra mycket eftersom pianot til datorn har laggat. Får liksom lite smått damp haha. Onormal, men älskar verkligen det så..
Och just det, idag är det Justin bieber konsert i globen. Ballt att han ens är häri huvudtaget. Tydligen är det runt 400 pers på grand hotel som står och väntar på att få se honom. Tycker det är jättretråkigt att man inte kan gå men skulle säkert svimmat eller typ dött så det va ju lika bra de haha. Men är så grymt jävla taggad på Selena Gomez konsert i Augusti. Ska gå med Molly och det var en utav dem bästa presenterna! Har alltid velat se henne live.
Sen har jag också fått reda på att micken jag fick är en utav dom bästa mickarna och den är typ pro eller något vilket är perf. Men nu ska jag ta och sovaaaa.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback