Krångel

Heeejsan!
Det var ju ett tag sedan, tre dagar! Gud, jag som uppdaterade dagligen förut. Jaja, jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Eller var med kompisar igår och kom hem ganska sent, och sedan på torsdagen hade vi konsert med gymnasiet, eller dom sjöng efter oss. Men det var väll helt okej roligt, inte det bästa liksom men man får stå ut. Precis innan blev det kaos för vår musiklärare fick för sig att gå hem och allt blev bara jobbigt men till slut genomförde vi allt.
I fredags var det skola, åkte till gymmet och sprang en halv mil + styrke på det. Det var fruktansvärt jobbigt och jag får erkänna det själv, hade ju inte tränat på en vecka och körde liksom på ganska rejält. Men det var väldigt skönt efteråt. Åkte hem efter det och duschade, åt och sen var det raka in till stan för att träffa kompisar. Jättemysig kväll!
Idag, Lördag. Har jobbat med mina låtar heeeela dagen nästan. Nu har jag 6 stycken låtar som är nästan klara. Vi gick också till långbrovärdshus där jag åt lunch med papi. Var så trött! Vet inte riktigt varför?
Nu ligger jag här i min säng hos pappa och har nyss ätit gifflar och kollat på friends. Ska snart sova, i morgon ska jag nämligen plugga och gymma röven av mig. Då blir det en halv mils joggning/springning också! Ska plugga SO som är tråkigaste ämnet tyvärr, eller tycker det kommer bli väldigt spännande med andra världskriget. Är supertaggad på att få lära mig mer om det! Nu är det mest politik och annat skit, hahaha det rimmade... lol.
Första gången jag sagt så märkte jag nu haha.
 
Vi hörs i morgon folks! Dock vet jag inte om jag kommer glömma blogga eller inte... dont really knooooowww. Puss hej.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback