Lördag

Haha herregud vilken morgon! Jag ställde klockan på 8.15, gick upp och gjorde iordning allt inför match. Sen stressade jag typ ihjäl mig eftersom jag inte hade något busskort och då tig kat min jobbiga cykel. Sen väntade jag och väntade och väntade. Efter några spamringningar och sms till tränarna i såg jag att matchen är i morgon. Hade tagit fel på dagarna. Så satt där i en halv timme utan att veta det. Så himla onödigt. Skulle liksom till gymmet idag. Men cyklade och det va feeeett jobbigt så det får bli dagens lilla motion haha.

När jag kom hem badade jag, gjorde plättar och nu kollar jag på friends. Älskar lördagar. Och just det! Jag har studiedag på måndag. Så himla skönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback