Måndag - en ny vecka

Hej på er! Är ni taggade för en ny vecka? Jag är som sagt sjuk så är taggad på att bli frisk haha! Hela dagen har gått åt till att kolla på DH och äta pizza och glass och massa frukt. Känner att efter jag varit sjuk ska jag gå direkt till gymmet för att bränna några kalorier. Hatar och springa och cykla får jag ont i benet av så.... Crosstrainer. Prövar det i någon timme. Det bränner man ju stört mycket på. Har liksom aldrig fattat det om jag ska vara ärlig.

Nog om gymmet, det gör mig bara mer deppigare pga kan inte gå dit.
Faaaaaan också. Kom på att vi har en hemkunskapsuppsatts att lämna in tills i morgon. Herregud, vad jag inte orkar. Hata skola.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback