Måndag, Gotland.

Hej på er!
Har varken haft internet eller ork för att blogga de senaste dagarna, men nu kör vi igen förhoppningsvis. Nätet här är ju väldigt segt men ska försöka som sagt.

Annars då, här på Gotland är det kallt och fortfarande snö. Har badat två gånger i havet utan bastu eller varmvatten att duscha efteråt. Skulle slå mitt rekord och det blev 31 mars helt enkelt. Känner mig grym haha!
Har varit inne i Visby och kollat på en blus och två sjalar. Dock kostar blusen ganska mycket och har tänkt att spara till ett par RayBans först. Men tänkte köpa en av sjalarna faktiskt. Det stod mellan leopard och dödskallar. Vill inte följa strömmen så tar leopard. Passar stört bra till en outfit som jag tänkt ut.

Påskaftonen vart jättemysig. Vi letade ägg och åt påsklunch med hela släkten.
Och en massa Powerwalks har det blivit. Tänkte spara mig till senare i veckan då det blir hårt på gymmet. På onsdag kommer vi hem och då blir det bada i badkaret. Som jag har längtat haha.

Men nu blir det lunch. Pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback