Söndag

Godmorgon!
Egentligen skulle jag spela match idag men mit ben är kaosat så jag fick inte för mamma. Det är liksom någonting som klickar till när jag sträcker ut det. Och hade ont där förut när min "fotbollsskada" kom. Men det var värre igår, ska strecha så mycket som möjligt!
Idag ska jag och mami in till stan för att köpa jeans och gå runt på stan lite. Sen ska jag gå på bio med mamma och hennes pojkvän. Vet inte riktigt vilken film det blir, vill verkligen se någon bra.
Ikväll är det plugga som gäller. Ska gå igenom lite spanska, spela ukkulele (måste det för att få högt betyg i musik) och läsa svenskaboken som aldrig tar slut. Vet inte ens vad den handlar om nästan. Det är ju lite komplicerad och huvudrollen eller vad man ska säga beskriver allt som man ser väldigt specifikt. Så man orkar ju fan inte.
Nu ska jag klä på mig, och sen ska vi dra in till stan. Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback