Tisdag, Gotland.

Hej folks!
Jag står och strechar lite efter 2 minuters 90-grader. Gud, förut kunde jag göra 5-10 minuter utan problem. Men nu, haha, kan inte gå efter typ.

Vi har varit inne i Visby och ätit lunch, köpt 10 st te-sorter och en leopardsjal. Funderade på en skinnjacka som var helt gudomligt snygg. Dock kostade den en förmögenhet (eller okej inte sååå mycket) så vet inte om jag vill lägga ner så mycket pengar på en sån liten sak. Men en snygg sjal fick jag med mig iallafall. Ni kanske får en bild på den sen.
Ikväll blir sängen mitt boende. Vaknade halv sju idag och kunde (typ) inte somna om. Lite surt, men får sova ut i morgon istället. Ska försöka kolla på lite friends om nätet tillåter. Pussar! ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback