Torsdag → Fredag

Hej därute!
Äntligen är det fredag (typ) och har längtat som satan! För att sammanfatta veckan... Det finns faktiskt inget att sammanfatta, har ju varit sjuk dom hör tre dagarna och pluggat hemma en del. Idag hade vi också två prov som det gick vääääldigt dåligt på. Kommer åtminstone få E förhoppningsvis haha. Nej, så dåligt gick det nog inte. Men spanskaprovet hade jag inte pluggat på ett skit så satt där som ett frågetecken mitt i allt.
Efter skolan åkte jag till Slussen och mötte upp papi. Vi har fixat ett nytt keyboard som jag spelade på när jag kom hem. Ännu en låt inspelad! Iallafall, vi drog till waynes och åt middag/sen lunch och sen drog jag hem. Molly och pappa skulle på södra latins melodifestival. Skulle velat hänga med, men jag är inte frisk, och vill bli det så jag kan börja gymma igen! Idag hade jag sån otur. Brukar nämligen va lite torr i halsen på morgonen. Trodde det var en sån morgon, och då bukar det gå över efter frukosten. Så jag packade ihop alla mina gymgrejer och åkte till skolan. På dagen sen, märkte jag att det inte gick över. Var inte med på idrotten fast hade liksom kläder med mig. Fett jobbigt azz.
I morgon är det fredag, vilket innebär sovmorgon, långa lektioner och sluta sent. Vi tackar Gud för att helgen kommer nu. Någon timme efter vi slutat, tar mina kompisar och jag ett tåg ut till linns land och myser (... Haha) över natten. Tillbaka på lördagseftermiddagen. Ska bara ta det lugnt och skriva låtar både på lördagen och söndagen.

Nu ska jag sova bort halsontet och tänka på lite smårandom saker. Det är väldigt konstigt, när jag tänker på framtiden, hur det kommer bli, kan jag verkligen inte sova. Om jag tänker på ett randig tröja så kan jag somna så snabbt! Sickt HAHA!

Drickan jag har drogat dom senaste tre dagarna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback