25 februari

Godmorgon alla mysisar!
Jag ligger i soffan framför Pirates Of The Carribean (lite osäkert med stavningen) och har nyss ätit en stor pannkaks-frukost! Är så mätt nu att jag ligger i koma haha.
Ingen träning för mig idag. Har inte feber men det är på gränsen så ska inte köra på gymmet idag. Måste ju vila upp mig till Dalarna då det blir skidor som gäller! Vi tar bussen upp till Mora på onsdag. Och det är nästan skönare än bil eftersom det finns uttag och wifi. Och som ni vet så funkar inte min konstiga dator utan sladd. Måste verkligen ha en ny haha.
Men nu ska jag se klart på filmen och ta lite mer te. Puss alla!

Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-02-25 @ 15:59:39
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback