Börjar nästan bli än vana

Assåååååå nu får det fan räcka. Idag igen? Ja, tydligen ska febern inte ta sitt pick o pack och dra utan stanna kvar och göra mig ledsen.
Jag gick upp halv sju och hade ingen feber alls. Sminkade mig, åt frukost osv. Mamma sa att om jag kände mig hängig ska jag gå hem. Och det gjorde jag också. När jag kom till skolan var jag seg och konstig. Det tror jag att mina kompisar tyckte också. Men iallafall, jag hämtade mina böcker och sen åkte jag tillbaka till fruängen igen. Köpte lite frukt och choklad och en massa annat behövligt här till hemmet.

Nu sitter jag iallafall i soffis och ska äta en massa kiwi. Har hört att det är mycket bra vitaminer. För imorgon ska jag vara frisk som en pingvin! Ska sätta på en rolig film som gör dagen lite lättare. Vill träffa alla mina kompisar men det går inte.. Så man får göra det bästa av situationen. Puss ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback