Goodnight

Gud vad veckan bara flög förbi. Det är nästan läskigt och väldigt bra. Jag har fantiserat mig när jag tränar på Gotland i sommar och bara solar utav helvete. Haha det där lät grovt men som om inte ni ska göra det?
Imorgon börjar jag klockan nio, går upp ungefär klockan åtta och äter frukost osv. Efter hela dagen ska jag hem och göra klart min låt och sen ska jag förhoppningsvis spela in den någonstans. Alltså, jag har ingen mick så jag måste göra musiken först på pappas dator. Och vi har ju logic pro så det grejar man ganska lätt. Ioförsej måste man ha tålamod... Men det bara att ha det!
Efter det blir det hemmakväll. Ligga hemma och kolla på serier. Alltid lika mysigt!
Sen på lördag blir det en hård träning och sen att luncha med mamma och Molly. Och senare på kvällen ska jag till en kompis och ha trevligt! Godnatt på er ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback