I dont know how to say it but when I see you I smile

Alltså vilken hemma-dag detta blev.
Har verkligen inte gjort någonting. Eller, kollat på lite disney-serier och friends och såklart lite youtubeklipp. Har fått väldigt mycket inspiration för musik och skådespeleri. Tycker det är sjukt kul att skådespela även fast jag inte visat mina skills haha. Nej nej, men jag tycker jag själv ändå är helt ok när det kommer till det.
Jaja, ett litet inlägg som var helt onödigt kände jag nu... Jag har fortfarande lite huvudvärk och är störttrött! Vet inte riktigt hur det blir i morgon om jag får vara ärlig. Har fortfarande feber, hoppas att det går över över natten. Vill ju gå på fotbollsträningen osv osv..
Lite sådär synd, men hoppas att ni har haft en bra tisdag. Just det, har också spelat in min cover på Nothing Like Us och jag vet att det inte alls är bra ljud eller någonting sånt men det är inte så stor grej. Hoppas ni gillar det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback