Måndag suger

Guuuuud vilken lång dag detta blev. Jag somnade nästan på tuben hem, helt slut.
Sitter iallafall i soffan just nu och dricker te och har precis ätit två mackor. Helt okej dag idag men som sagt var jag väldigt trött och såg ut som om jag skulle somna när som helst. Vi fick tillbaka våra SO-prov och det gick inte så bra för mig men hade faktiskt räknat med det. Hade inte satsat alls, men nästa gång kör vi.
Snart ska jag träna här hemma, och sedan ta ett bad. Inga läxor idag och det är verkligen en lättnad, eller vi skulle bara läsa igenom ett papper men det gör jag i morgon innan den lektionen.
Annars då, min lilla hals mår bra nu och det är så skönt! Nu kör jag igång träningen igen. Har ju fotbollsträning på onsdag, och i morgon ska jag gymma väldigt länge. Siktar på två timmar ungefär. Ska först springa 5 km som jag alltid gör och sedan köra crosstrainer och en maaaaassa styrketräning. Man tänker ju att sommaren är långt bort och att man kan dra ut på träningen lite och inte träna mycket. Det var så jag tänkte förra året men helt plötsligt var det skolavslutning och då var man ju inte alls speciellt vältränad. Så nej nu jävlar blir det ingen segträning.
Här får ni lite inspo:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback