Monday tomorrow

Gud så skönt att ha prao i Älvsjö! Det är ju liksom här jag bor. Och det ska verkligen blir jättemysigt och kul att komma tillbaka till mitt gamla dagis. Allting kommer se jääättelitet ut än vad det såg ut när jag var en meter lång haha! Har verkligen massor med minnen därifrån. Man fick inte gå upp på ett berg som var en och en halv meter högt när det var åska, haha. Och sen kommer jag ihåg när jag ritade My little ponny på sommaren i en sån där bildbok som man kan rita i eller typ fylla i med färger. Gud vad liten man var! Och alla stora samlingar man hade i en stor sal. Kommer ju vara en meter stor sal nu ungefär haha!

Nej, jag ska upp kvart över sju imorgon så måste sova nu. Sen gick min laddare till min dator sönder nyss, så min dator har inget batteri. Den är alltså helt död. Jag ska fan ta och skriva en bok om min dator och jag. Jag har verkligen fått utbrott och typ boxats med den haha! För er som inte vet så är min dator helt kaos och bara är totalt störd. Så, puss och godnatt! (Behövde skriva av mig lite haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback