Ny Header

Äntligen har jag fixat en ny header. Har valt bild ganska länge nu och kände att denna blev helt ok. Vill ta nya bilder  men det är för kallt och om man tar smink på sig (spelar faktiskt inte så stor roll om man tar mycket eller lite) syns det väääldigt mycket med tanke på all snön som ligger på marken. Gud, vad jag längtar till våren! Älskar modet då, är trött på stora vinterjackor som tar stor plats på tuben när det är trångt haha. Visst, det är mycket när man vaknar upp till snö. Men just nu vill jag vakna upp, halv sju på morgonen, och ha sol utanför mitt fönster. När man går upp blir det bara deppigt och ja.. ni vet ju resten av storyn. Nej, nu är jag fan trött på detta snökaos!! Faaaaast....längtar ändå sjukt mycket tills vi åker upp till sollerön och åker slalom. Det ska bli så jävla kul! Men efter det, då ska all snö bort!
Kände att jag spårade ur lite, ville bara få ur all snöångest haha. Vet att det har ingenting med headern att göra, men den är iallafall ny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback