Söndag morgon

Godmorgon!
Jag vaknade klockan tio idag och var väldigt trött. Hade också ont i min hals och dvs ingen träning för min del. Jag hade verkligen velat gå på träningen idag men icke sa nicke.
Idag blir det att vara hemma, det är ju en massa stafett och skidåkning på tv så det blir säkert att kolla på det.
Har iallafall ätit frukost nyss och nu ska jag kolla lite på friends igen. Älskar helgerna, man kan bara vila ut sig och inte tänka på något typ. Väldigt skönt! Men imorgon blir det skola igen efter två veckor på dagiset. Kommer verkligen sakna alla sötisar som springer omkring. I fredags var det ju min sista dag och då var det såklart en liten kille som är så sjuuuukt söt som somnade när han satt i mitt knä och jag kunde typ inte röra mig haha! Mitt ben somnade flera gånger om, men jag ville verkligen inte väcka killen. Jaja, jag får helt enkelt hälsa på. Pussar!
 

hahaha cp hand men vem bryr sig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback