31 januari

Hej på er!
Bloggar lite på iPhonen, har ingen dator framför mig just nu...
Dagen har varit väldigt bra faktiskt! Vi har haft prov som det gick helt ok på och sen drog vi till donken på lunchrasten. Vi åkte direkt till eriksdalsbadet och badade med klassen. Sen åkte jag hem och har pluggat sen dess. Har ju engelskaläxa och prov imorgon så har verkligen bunkrat upp min lilla hjärna med information nu.
Senare ikväll ska jag ta ett bad och kolla på hart of dixie. Och innan jag går och lägger mig ska jag förhöra mig på provet och glosorna.
Snart ska jag över till mamma och skriva min engelska "uppsatts", fast den är ungefär 5 rader lång så det är typ inte det.
Hörs sen ikväll, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback