Bakat

Känner att jag lägger upp lite bilder på mitt rum, har bildbrist typ haha.
 
Hej alla mysiga mysisar där ute!
Jag fick ryck och ville baka muffins så slängde ihop en smet och gjorde jättegoda, ganska små muffins. Känner mig riktigt mätt efter att ha ätit några stycken haha! Blir alltid träningssugen när jag äter choklad, väldigt konstigt faktiskt men mamma ska iallafall försöka få in mig på friskis och svettis och då kör vi core som ska vara toppen!
Har aldrig fattat riktigt vad det är men man tränar iallafall styrketräning osv.. Ska bli spännande. Vill verkligen ha ett gymkort. Efter jag köpt min macbook kan jag och mamma dela på konstnaden för ett gymkort. Skulle vara sjukt bra!
Eftersom jag bara sov sju timmar inatt så går jag och lägger mig ganska så tidigt, vill inte sova bort dagarna nu framöver. Det kommer säkert bli så iallafall till slut men jaja, det är ju lov. Fast har lovat mig själv att jag ska ställa klockan på halv nio eller åtta dagen innan skolan börjar. Då kommer jag vara trött hela dagen men lägger mig iallafall tidigt så jag inte somnar i skolan dagen efter. Nej inte skol-prat nu, usch! Jaja, ha en mysig kväll. Puss!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback