Feeling better

Hej alla som säkert är skoltrötta och ligger och sover!
Jag ska iallafall gå och lägga mig nu. Är halvvägs till sängs kan man säga. Ligger liksom lite på snädden av sängen haha.
Mår mycket bättre nu, värsta deppinlägget osv.. Men nu är jag på topp och har pluggat, ätit, badat, kollat på friends och PLL, gjort nyttiga chokladbollar och allt där emellan.
Har lite huvudvärk just nu så ska ta och blunda och sen får vi hoppas på det bästa.
Imorgon har jag veckans längsta dag framför mig. Om vi inte ska ha rep inför konsert sista lektionen. Annars skulle vi egentligen ha idrott men nu när vår musiklärare var sjuk vet vi inte riktigt hur det blir.
Jag ska iallafall gymma efter skolan. Duktig haha. Det har faktiskt gått väldigt bra för mig att gymma. Har liksom inte kört för hårt men inte alls lite. Eller jag menar, när jag gymmar gymmar jag. Inte latar mig och kör till hälften utan jävla anamma man har. Men imorgon tänkte jag för första gången ta det en nivå lättare. Kör på en lång powerwalk och en massa styrke. Nej nu måste jag sova, hörs i morgon folks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback