Hejdå iPhone

 
Jaha, då var det dags att säga hejdå till min hatade iPhone. Är faktiskt inte ensam om att hata den. Mina kompisar har ju också fått damp på den när man inte hör mig när man ringer. Ska iallafall få en vit iPhone 4 8gb. Behöver inte så mycket mer än så..
Träningen gick superbra! Jag sprang 4 km på löpbandet och jättemycket styrke med Molly och 20 minuter på crosstrainer. Var typ död efteråt. Och sen när jag skulle hem var det enorma förseningar på röda linjen. Jag hade varken duschat, ätit på fyra timmar eller hade vantar. Och sen skulle jag köpa en massa saker till mamma men då stängde min iPhone av sig och på den stod det allt som jag skulle köpa. Allt var bara kaos och jag frös ju också så ingenting var på topp just då. Men när jag kom hem blev allting till rätta igen. Badade, åt lunch (halv fem, man är ju stadig) och kollade upp lite iPhones. Shiiiit vad jag är färdig med min mobil nu kände jag!
Och den är ocks sprillans ny, är så taggad!
Nu är jag iallafall hos pappa och kollar på film. Vi har gott till pizzerian och ätit en stor sallad. Så gott! I morgon har jag match och träning. Dock kollade jag tempen idag och såg att jag hade lite feber. Hoppas det går över tills imorgon. Annars blir det ingen träning... Men vi får hoppas på det bästa!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback