Hemma från Dalarna

Dom här dagarna har varit grymma! Har verkligen behövt komma bort från stockholm och stan. Tröttnade inte men eftersom jag är inne i stan varje dag så kan det bli liiite tröttsamt ibland. Men nu är jag iallafall hemma.
Vi tog taxi från TC eftersom vi har så mycket packning och ja, det behövdes kan man säga.
När jag kom hem satte jag på badvatten och mamma kom några minuter efter att jag kommit hem så vi snicksnackade lite om dagarna i Dalarna.
Egentligen skulle jag ätit en macka som middag men salami är inte riktigt min grej så det blev två madariner och en brownie med strössel haha. Men när jag kom hem gjorde mamma en riktigt stor kycklingsallad till mig. Love ♥
Har kollat lite på friends och ska snart dra mig ner i sängen för att sova. I morgon ska vi hämta Maja rätt tidigt, eller, elva men ska gå upp ungfär halv elva. Lite jobbigt att det är 6 dagar kvar tills skolan börjar och jag är trött, liksom TRÖTT klockan halv elva. Och jag ska upp halv sju snart, hur ska detta gå? Jaja, hörs i morgon folks! Då blir det Maja-hämtning och lite träning. Ska egentligen köpa nya jeans men gör det någon annan dag. Godnatt!
Lite bilder på en del av mitt rum.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback