Monday tomorrow

Jag vill typ spy när jag tänker på det.
Men annars, hej!
Jag har verkligen inte gjort ett skit den här söndagen. Skulle egentligen pluggat lite men behövde faktiskt inte det kom jag på sen. Har tillbringat dagen i min säng och sen varit på träning. Har så dåligt självförtroende i fotboll så det inte går att förstå men ibland går det sjukt bra, andra träningar går det dåligt. Som denna träning. Gud, det gick så dåligt! Måste börja träna mer fotboll tror jag. Har ju gymmet men där spelar man ju inte direkt fotboll.
Jaja, är så himla trött, orkar knappt hålla upp mitt eget huvud. Känner direkt att en ny skolvecka är inte precis välkommen in om man säger så. Vill ha looooov!!
Hoppas dagrna, veckorna och månaderna går fort som hela sjuan gick.
Puss och godnatt så ses vi imorgon, måndag (euw)
ett år sedan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback