Old pic

Bild från somras med best frendo.

Hej mysisar!
Gud vad dagarna flyger förbi. Min tisdag blev väldigt lyckad även med 4 timmars sömn ungefär.
Vi hade musik, spanska och hemkunskap på förmiddagen, sen slutade vi. Då passade jag på att dra till gymmet. Men såklart är det något som går snett. Glömde mina gymbyxor, märkte det i omklädningsrummet. Åkte iallafall hem och hämtade dom. Sen tillbaka och tränade i en timme och tio minuter. Det blev 3 km snabbjoggning och 15 minuters crosstrainer, och såklart styrke.
Klockan fyra var det dags för mitt utvecklingssamtal och det gick superbra! Var väldigt nöjd och har förbättrat mig mycket från förra året. Blev så glad när jag min mentor sa att jag har presterat väldigt bra.
Dagen gick iallafall så fort! När jag kom hem satte jag mig och pluggade engelska och sedan satte jag på badvatten. Åt middag och badade och slutade med att jag la mig i soffan och orkar inte komma upp. Har fetaste huvudvärken som bara skriker i huvudet. Ska göra i ordning mig gå och lägga mig.
Just det, lägger upp min cover nu. Hoppas ni gillar den! Puss!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback