Saturday night.

Hej!
Jag ligger som en spik i soffan och kollar lite på klipp på youtube och en massa friends avsnitt.
Dagen har vairt bra, har gråtit två gånger pga pms eller något skit, och märker det eftersom jag gråter när jag till exempel säger något dumt till mamma och sen får jag skuldkänslor och blir först sur sen glad. Tank vad konstigt allt kan bli va! Haha!
Efter gymmet åkte jag hem, köpte med mig chokladrussin. Mina händer blev bokstavligt is efter att ha burit på en påse utan vantar. That feeling haha. Så när jag kom hem satte jag genast på badvatten, mat och datorn. Hade varken duschat eller ätit något sen gymmet. Smart man är.
Sen när Molly kom hem kollade vi på friends och sen bakade jag scones som vart superbra! Har aldrig bakat det förut och dom blev så sjukt goda. Sen har jag bara softat och spelat lite piano och sjungit skiten ur mig. Nice.
Har gjort en låt nyss och tror att den kan bli en liten hit eller hoppas. Ska spela in den och sedan skicka in den någonstans. Skulle vara fett.
Puss och kram.
 Min majiiiii.
Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :D Bloglovin' byte?

MVH AmandaB

2013-01-12 @ 23:18:31
URL: http://amandablomkvist.blogg.se
Postat av: Maja

Jätte fin blogg!
Några planer för dagen? :)

2013-01-13 @ 00:35:50
URL: http://majasworld.blogg.se
Postat av: Olivia

Åh vad söt! :D

2013-01-13 @ 00:56:21
URL: http://byoliviaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback